سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۴:۰۳

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت:
منطقه جدید دوم دریایی ولایت در دهانه اقیانوس هند ساخته می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت گفت: در راستای تحقق منویات فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه مکران، ساخت منطقه جدید دریایی در دهانه اقیانوس هند در حال ساخت است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، امیر دریادار دوم تکاور دریایی رضا عباسی صبح امروز در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در میدان امام (ره) بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه امام راحل بود اظهار داشت: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی که برخی در پی انحلال آن بودند با درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل فرمان حفظ و ارتقاء ارتش صادر کردند. وی با بیان اینکه امام راحل ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتش مردمی و انقلابی اعلام کردند تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر حفظ و ارتقاء جایگاه ارتش که ارتشی انقلابی و مردمی است تاکید کردند.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با اشاره به نقش مهم و موثر ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: پس از فرمان امام راحل مبنی برای ارتقاء جایگاه ارتش، در پاسخ به منویات امام راحل و نشان دادن توانمندی ارتش در جنگ 2887 روزه تحمیلی، ارتش با شرکت در عملیات‌های مختلف هوایی، دریایی، پدافند و زمینی و تقدیم 48 هزار شهید، اقتدار و قدرت ارتش  نشان داده شد. امیر دریادار عباسی با بیان اینکه ارتش در عرصه‌های مختلف نقش مهم و موثر خود را برای امنیت پایدار نشان داده است تصریح کرد: ارتش در کنار  دیگر نیروهای مسلح مانند سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و مردم همیشه در صحنه در عملیات‌های گوناگون زمینی، زرهی، هوایی، دریایی در 8 سال دفاع مقدس نقش مهم خود را نشان داد.

وی اجرای عملیات غرور آفرین در لشکر 92 زرهی، 144 فروند هواپیمای جنگنده نیروی هوایی، پدافند هوایی و نیروی دریایی در عملیات‌های مروارید و مبارزه مستقیم با استکبار جهانی را در نشان دادن توانمندی ارتش اقدامات فراموش نشده ارتش در جنگ 8 ساله دانست. فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با بیان اینکه، افتخار ارتش است که در کنار سایر نیروهای مسلح نظامی و انتظامی امنیت پایدار در کشور ایجاد شده خاطر نشان کرد: امروز هم ارتشی عزتمند، مردمی، انقلابی و به مصداق رهبر معظم انقلاب اسلامی شجره طبیه  شاهد هستیم. امیردریادار عباسی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح اقدامات مهمی در  ایجاد امنیت پایدار در دریا، سواحل، مرزهای زمینی، هوایی و پدافند انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتش در عملیات‌های اطلاعاتی و عملیاتی اشراف کامل و قاطع در همه حوزه‌ها دارد گفت: استان بوشهر سهم بسزایی در ایجاد امنیت پایدار و حفظ و حراست از مرزها دارد و تاکنون  نیروهای مسلح استان بوشهر شامل ارتش، سپاه، بسیج و مردم نقش خود را در این عرصه ایفاء کرده‌اند. امیر دریادار عباسی از ساخت منطقه جدید دوم دریایی ولایت در دهانه اقیانوس هند خبرداد و تصریح کرد: در راستای تحقق منویات فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه مکران، ساخت منطقه جدید دریایی در دهانه اقیانوس هند در حال ساخت است.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت تاکید کرد: پایگاه دریایی بوشهر با حفظ جایگاه خود در رسالت برنامه‌های آموزشی در ساخت  و توسعه سواحل مکران در منطقه دوم ولایت جاسک نقش مهم و موثری دارد. وی با بیان اینکه نیروهای مسلح نظامی، بسیج  و انتظامی استان بوشهر در حال اجرای ماموریت‌های امنیتی و دفاعی هستند افزود: امنیت پایدار ایجاد شده مرهون تلاش نیروهای مسلح  اعم از ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی و امنیتی است. 



  کد خبر : 3502
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :